joi, februarie 21, 2008

Profesionistii din Romania nu au incredere in blog

Profesionistii romani din comert, productie, consultanta si media nu folosesc inca blogul ca mod de comunicare, releva un studiu realizat de catre HR-Romania. Potrivit studiului, numai 27,61% dintre cei intervievati au declarat ca au cel putin un blog, indiferent de natura acestuia (personal, de companie sau profesional). Dintre acestia, 57,15% detin exclusiv un blog personal, 23,9% unul profesional si un procent de 19,04% au in gestiune ambele variante de blog.

In ceea ce priveste identitatea posesorului blog-ului, peste 80% dintre cei intervievati prefera sa-si asume identitatea reala, dar exista si 16,67% care opteaza pentru anonimat sau identitate falsa. Dintre acestia, cei care detin cel putin un blog profesional prefera, in proportie de 83,4%, sa-si asocieze numele cu acesta. Cu toate ca un blog profesional este un instrument online prin care un specialist isi poate construi sau consolida brandul personal, exista si un procent de 16,6% din respondentii studiului care prefera sa ramana in anonimat.